środa, 9 lutego 2011

Udana Nokia E50



Zalety: Symbian, metalowa obudowa, wygląd, wyświetlacz, niezawodność
Wady: Słaby aparat foto, troszkę wolny
Opinia: Moim zdaniem E50 to udany telefon. Jak dla mnie bardzo elegancki i estetyczny design. Wyświetlacz jest dobry - duża rozdzielczość o raz bardzo dobra widoczność na słońcu. W zaletach wymieniłem też niezawodność... Swój model posiadam już pól roku i nie zdarzyło mi się żeby tel się zawiesił, zrestartował, czy cokolwiek w tym stylu (mimo iż bawiłem sie nim, dogrywałem aplikacje, itd). Przy tym łapie bardzo dobrze zasięg, a w serwisie nie miałem potrzeby z nim być. Bateria przy moim użytkowaniu wytrzymuje 4-5 dni (kilkanaście minut + kilka smsów dziennie), przy mało intensywnym użytkowaniu 6 dni. Czego brakuje mi w tym telefonie to przyzwoitego aparatu. Fotki są kiepskie nawet jak na 1,3Mpix. Po poprzednim telefonie z 2Mpix i autofokusem odczuwam tu duży brak... Telefon jest troszkę wolny ale bez tragedii - z softem 7.36 chodzi dobrze, a pisząc, że jest wolny mam na myśli porównanie do np E51. Jeśli komuś ten telefon wolno chodzi to niech wymieni soft, w przypadku tel z Orange soft faktycznie może być wolny, ale to "zasługa" Orange a nie Nokii...
Klawiaturka telefonu jest przyjemna - tzn dobrze się na niej pisze, ale rozstawienie klawiszy "c" czy menu może przysporzyć kłopotów -np.zakończenie pisania smsa podczas gdy chcieliśmy tylko skasować jakąś literkę (na szczęście tego smsa znajdziemy później w "Robocze").



Ceny za nowy na allegro wahają się w granicach: 369-499zł

Moja ocena: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz